Triton oil na proslavi MDT SISTEMA
Udruženje za međunarodni drumski transport putnika i robe MDT SISTEM iz Kraljeva, je i ovog oktobra, u okviru obeležavanja slave Udruženja - Svete Petke, 15. put organizovalo tradicionalni poslovni sajam,...
Shell ostaje globalni lider u isporuci maziva 13. godinu zaredom, prema izveštaju Kline & Company za 17. izdanje Global maziva: analiza tržišta i procena: izveštaj iz 2019. godine. Koristeći 2018. kao referentnu godinu, izveštaj obuhvata sva vodeća tržišta zemalja koje konzumiraju maziva, tržišne segmente, vrste proizvoda i formulacije.
„Shell-ova strategija ravoja maziva donosi rezultate . Naš portfolio vodećih proizvoda na tržištu i rastući trend digitalne usluge omogućavaju nam da gradimo poslovanje na svim tržišnim segmentima i pokazuju usklađenost na sve dinamičnijem globalnom tržištu maziva “, rekao je Huibert Vigeveno, izvršni potpredsednik, Shell Global Commercial. „Izveštaj Kline pokazuje da povećavamo prednost u odnosu na naše glavne konkurente, a posebno sam zadovoljan rastućom potražnjom za našim vrhunskim mazivima i našim rastom u segmentu industrije. Fokusirali smo se na ono što našim kupcima treba i prilagođavamo našu ponudu u skladu s tim, što je rezultiralo rastom materijalne zarade i doprinosom stabilnom slobodnom novčanom toku Shell Grupe.”
Prema izveštaju, Shell je povećao svoj vodeći udeo na globalnom tržištu u 2018. godini u odnosu na prethodnu godinu, dok su ostali konkurenti IOC-a zabeležili pad. Shell-ova ukupna prodata količina bila je oko 4.500 kilotona gotovih maziva, što je približno 5 milijardi litara. Prodate količine su podeljene gotovo ravnomerno između tri segmenta: automobilska industrija za široku potrošnju (30%), industrijska potrošnja (36%) i komercijalna vozila (34%).
Shell ima tradiciju u inoviranju, pionir je na tržištu čistijih, ekološki prihvatljivijih maziva proizvedenih od prirodnog gasa. U skladu sa potrebama kupaca u oblasti maziva Shell nastavlja s inovacijama i lansira Shell E-ulja koja su posebno dizajnirana za rastuće tržište električnih vozila. Ranije ove godine, Shell je takođe najavio MachineMax koji je novi digitalni servis za industrijske kupce koji pomaže u optimizaciji rada mašina.